dissabte, 19 de desembre del 2009

UN LLIBRE ENGRESCADOR

Un llibre engrescador.

No sé que passa, però fan tan temps que no llegeixo un libre que m’enganxi completament. Que em fasi oblidar les hores de menjar, y de dormir. Que quan arribi el meu marit a casa em trobi tal com m’ha deixat unes hores avans. Devorar-lo d’una tacada i sentir-me inmersa en les seves pagines, i en la seva trama. Viure totes les angoixes i les alegries dels protagonistes, o que em sorprengui la seva dialéctica o el seu desenllaç. M’agrade deixar-me seduïr per unes lletres ben estructurades, per les descripcions magistrals que algúns escritors saben donar a cada situació. Sempre dirigires per un cervell, molt i molt llucit i ben amoblalt. On són ara aquestos llibres increibles que m’han fet somiar, m’han fet obrir els ulls a unes altres realitats, uns altres temps, i a unes altres fantasies?
Potser soc jó que he pujat o he baixat el nivell d’exigencies, o perque jà me les conec quasi totes les situacions, els arguments o les histories.
Ja ho diuen: “mas sabe el diablo por viejo que por diablo”. Ignoro el perqué em passe, pero m’hi trobo molt sovint en aquest dilema. Que fer?.....Si algú sap la resposta li ho agrairía me la fés saber.....
Vull tornar als temps feliços que llegía com una boja, que plorava o reia i les hores s’hem

4 comentaris:

Montserrat Llagostera Vilaró ha dit...

Doncs mira Montserrat.A mi amb passa a temporadas.Ara tinc a mitjes XILE AL COR i estic a punt d´acaba AURA de ROSA CÁCERES.
LA CATEDRAL DEL MAR, la tinc a la tauleta de bit.

Et comprenc.
Tot es questiò de tonarsi a enganxar.



Petons. Montserrat lLAGOSTERA

Montserrat Sala ha dit...

Doncs jó no ho sé fer de tindre dos o tres llibres a mitg llegir, que hi farem! No sé si has vist que no he pogut acabar de copiar el meu escrit i no ho he sabut arranjar. Disculpa i bona nit tocaia!!!

Estela ha dit...

A mi el libro que me engacho fue el de la catedral del mar lo disfrute como una loca y otros dos que tambien han dejado un buen sabor de boca han sido mil soles explendidos y cometas en el cielo si no los has leido te los recomiendo son una maravilla.

Un abrazo!!

Montserrat Sala ha dit...

Hola Estela. Me los voy a regalar. El que encuentre primero... zas! Hi volveré a probar, Gracias! por tu ayuda, i como estos dias de invierno y nieve son propicios para ello, pongo manos la obra.
Que tengas una Navidad unica e inolvidable. Y un año 2010 mas justo i solidario.