dimarts, 1 de febrer del 2011

PENDRE UNA BONA PATACADA




No es pot anar depressa. Ni es pot ser tan neviós com jó. Soc massa impacienta, i aixó m’ha costa molt car mes d’una vegada.
Avui s’ha repetit la historia. M’esperaven en un punt al que m’era molt just arribar-hi a l’hora. I m’ha succeit allo que no em deuríe pasar mai: caure com un plom de cara a una porta que tenia al devant. He vist torontollar, la meva integritat física que la pobra ja no es gaire íntegra, hi he sentit un dolor al front i al nás que em pensaba coses pitjors. les tres escales que tenia que baixar, no sé tansevol si les he tocades. M’he quedat uns moments sense saber si em podria aixecar. Peró hi ha hagut sort. Tinc el cos dolorit peró estic bé.
He pagat pel meu poc cuidado, i em sento ben magullada. Benauradament, que les ganes d’esciure no m’ha passat, i encara que mogudes, però, conservo les idees al seu lloc.
Una experiencia que hauria preferit no tenir l’ocasió d’explicar.

5 comentaris:

Conxa ha dit...

cuidadin,cuidadin....que después cuesta mucho que dejen de doler los huesos y eso en el mejor de los casos como esta vez!!

Anònim ha dit...

Montserrat...
Lamento tu caida...despues una se siente dolorida de todo el cuerpo...pero si no ha tenido trascendencia ha sido una suerte...
Hemos de andar con cuidado pues estamos expuestos y somos frágiles...¡¡cuidate¡¡

felicitat ha dit...

Hola Montserrat! Espero que no hagi estat gaire res. De vegades el cos ens traiciona, i ens juga males pasades. Et contestaré el mail de seguida que tingui un llarg moment per tú. Fins aviat, petonssss. :)

Jota Ele ha dit...

Haga usted el favor de ser una persona organizada y salir un poco antes para llegar con tiempo a sus citas u obligaciones.

Que las prisas traen malas consecuencias.

¡Ja, ja, ja, ja!

Lo verdaderamente importante es que te encuentres bien, querida amiga. Son gajes del oficio.

Un fuerte abrazo.

Higorca Gómez Carrasco ha dit...

Querida amiga: Pero ¿tú crees que ya, o aún puedes correr? Despaciooooooooooooo, poco a poco y con buen pie, se llega antes si vas en condiciones que si corres demasiado ¿Vale? Cuídate muchoooooooooo